Kurikan pääkirjaston SYYSLOMALEFFA Pe 18.10. klo 13

18.10.2024 @ 13:00 - 14:34

Syyslomalla katsellaan leffoja joka päivä!

Tulethan ajoissa paikalle. Leffa alkaa tasan klo 13. Sali rauhoitetaan leffan katseluun klo 13:05 lähtien, jolloin saliin ei enää pääse.
Salissa saa syödä omia leffaeväitä.

Leffoja pääsee katsomaan ikärajat huomioiden (S, K3, K7, K12, K16). Ikärajasta voidaan joustaa kolme vuotta, mikäli lapsi on aikuisen seurassa. Leffan ikäraja selviää Kurikan pääkirjaston mainostuksesta.

Elokuvien ikärajat varoittavat lapsen kehitykselle haitallisista sisällöistä. Ne eivät ole suosituksia, eivätkä kerro mille ikäryhmälle ohjelma on suunnattu. Ikärajat perustuvat kuvaohjelmalakiin, jonka tarkoitus on suojella lapsia. Jousto on tarkoitettu lapsen huoltajan harkittavaksi, eikä sitä kannata käyttää automaattisesti. Huoltajan on hyvä huomioida sekä lapsen yksilöllinen kehitys että elokuvan sisältö harkitessaan jouston käyttöä.

PÄIVÄN LEFFA:

KUNG FU PANDA 4

Kung Fu Panda 4 on jatko-osa suositulle Kung Fu Panda -elokuvasarjalle ja se jatkaa Po-nimisen pandan seikkailuja, joka on tullut tunnetuksi legendaarisena Kung Fu -mestarina.

Po kohtaa uusia haasteita sekä henkilökohtaisella että taistellullisella tasolla. Hänen on kohdattava uusi, voimakas vihollinen, ja samalla hänen on löydettävä keino siirtää eteenpäin oppejaan ja perintöään tuleville sukupolville. Elokuvassa on jälleen mukana tuttuja hahmoja, kuten Tiikeritär, Apina ja Mantis, mutta myös uusia liittolaisia ja vihollisia esitellään.

K7
Kesto: 1h 34min