Lahjapuu-keräys 2024

Kurikan kaupunki on jälleen yhtenä tahona mukana vuotuisessa Lahjapuu-keräyksessä, jota koordinoi Kurikkalan Setlementti. Hyväntekeväisyyskampanjassa kerätään lahjoja vähävaraisten kantakurikkalaisten perheiden lapsille.

LAHJAA TOIVOVA
Lahjan tarpeesta ilmoitetaan lomakkeella, joita on jaossa 21.10.-15.11.2024 välisenä aikana. Lomakkeita on jaossa Kurikan pääkirjastossa sekä mm. Perhekeskuksessa, diakoniatoimistossa ja Sopevassa. Lomake palautetaan suljetussa kuoressa Perhekeskukselle(Reinikantie 4) lukolliseen postilaatikkoon pääoven edessä, diakoniatyöntekijälle tai kansalaisopistolle. Kuoriin merkintä
”lahjapuu”.

LAHJOITTAJAT
Kun lahjatarpeet on kartoitettu, pystytetään lahjapuu. Se on esillä Kurikan pääkirjastossa 21.11.-10.12.2024 välisen ajan. Voit hakea puusta pakettikortin, josta selviää lahjaa toivovan lapsen ikä ja lahjatoive. Lahjan hankittuasi palauta se pakettikortteineen kirjastoon henkilökunnan asiakaspalveluaikana (maanantaista torstaihin klo 10-19, perjantaisin klo 10-16). Lahjoja EI paketoida.

LAHJOJEN NOUTO
Lahjapuu-lahjaa toivoneet voivat hakea lahjat pääkirjastosta maanantaina 16.12.2024 klo 10-19 välisenä aikana.